21 آذر 1396 00:00
هفتمین جشنواره مدیریت پروژه ایران با حمایت استراتژیک گروه شرکت های ایرانیان اطلس

انجمن مديريت پروژه ايران همانند سالهاي گذشته، در حال برنامه ريزي و تدارك برگزاري هفتمين جشنواره مديريت پروژه ایران مي‌باشد. اين جشن قرار است در روز دوشنبه 27 آذر در مجموعه كوه نور هتل پارسيان اوين در تهران برگزار شود. صدها نفر از اعضاي فعال انجمن اعم از حقيقي و حقوقی، شخصيت‌هاي علمي و مديريتي و نمايندگان سازمان‌هاي فعال در زمينه مديريت پروژه در اين همايش حضور خواهند داشت.

مهمترين بخش اين رويداد معرفي پروژه‌هاي برتر كشور در سال 1396 و اهداي جايزه به آنها مي‌باشد و به پروژه‌هاي برتر باتوجه به سطح تعالي آنها تنديس زرين، سيمين و یا بلورين اهدا خواهد شد.

بخش ديگر مراسم به معرفي پيشكسوتان مديريت پروژه در سه حوزه علمي، بخش دولتي و بخش خصوصي اختصاص خواهد داشت. در قسمت ديگر از دريافت‌كنندگان رتبه برتر گواهينامه حرفه‌اي مديريت پروژه تقدير مي‌شود. تقدير از پژوهش‌هاي برتر مديريت پروژه نيز از مجموعه برنامه‌هاي اين همايش خواهد بود.

گروه شرکت های ایرانیان اطلس در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و حمایت از توسعه دانش مدیریت پروژه در کشور به عنوان راه حلی برای تحقق اهداف برنامه توسعه ایران اسلامی، حامی استراتژیک این جشنواره می باشد.